November 03, 2016

best friends?

assalammualaikum, hey little ho!


best friends?
mesti hampa pernah dan ada best friend kan? aku pun ada jugak. sejak lahir lagi dah ada best friend ok. nak tau tak siapa best friend aku? ok lani nak tau ka tak mau ka, aku aku masih akan terus menaip :p

ok. aku ada dua orang best friend yg sangat setia. ok? sorang ni dia sentiasa ada untuk aku masa aku sedih, frust, marah, gembira & so on. adakalanya dia takda dengan aku. tapi takpa, aku bersyukur Allah masih pinjamkan dia untuk aku sampai sekarang ni even though dia ni takda lah baik mana sangat pun. nak tau nama dia tak? ha ok duduk sana diam-diam jangan terhegeh-hegeh sangat :p

Puteri Iman Tsara, "Iman" for short. dialah yang sentiasa berkepit dengan aku sejak aku lahir. ye lah, dia lahir lagi awal dari aku. alah setahun je. hahahahahahaha ok staph there. aku paling sayanglah dekat Iman ni. tapi tak pernah nak tunjuk sangat sebab nanti tak macho pulak hiks. ok dah jangan nak melebih-lebih pulak kat sini ha. Iman ni, dia bukan jenis yang girlish sangat samalah jugak macam aku. tapi se-jantan-jantan kitorang pun, masa kecik masih main barbie doll. Iman ni jenis kuat menyentap kot rasanya. eh tak, dia ni cengeng. senang sangat nak menangis masa kecik-kecik dulu. kalau dibandingkan aku dengan dia, aku rasa aku lebih lasak & ganas. dia pulak lebih kepada girlish sikit masa kecik. tapi sekarang, jgn berani datang kacau ok. ganas nak mati! hahahahahahaha *sorry*
aku pulak? aku memang dah boyish sejak azali lagi. sampai sekarang pun masih melekat kejantanan tu. cuma dah makin lemah lembut je sekarang ni haha


Sharifah Farzana, "Farzana" for short. Farzana ni pulak muda setahun dari aku. masa kecik-kecik dulu selalu main sama-sama pergi mana pun boleh dikatakan sama-sama jugak hehe. sampai sekarang masih bertahan hubungan "sisterhood" kitorang. but, too bad sekarang dah jarang jumpa coz she lives in Doha. selalunya kitorang akan jumpa bila Farzana balik malaysia. rasa awkward jugaklah sebab jarang jumpa kan? nak sembang pasal apa pun tak tau kadang-kadang hahaha tapi once dah buka cerita yang memang menarik minat masing-masing.. siaplah tadah telinga masing-masing sibuk potpetpoetpet sampai kadang-kadang tak mau balik rumah hahaha


me & Iman



me & Iman hanging out together



i said "no! don't hug me"



celebrating our birthday together, why not?



partner in crime? hahahahaha



this picture of two of us was taken in 2012



me & farzana! ♥♥♥♥



three of us. me, Iman, & Farzana :))



my squad, je t'aime! ♥
oh ya, and this picture was taken in 2012 too!



p.s- banyak sebenarnya gambar yang lain, tapi dah malas nak cari. so ya, there you go!





lots of love, 
Iman Nadira.

No comments:

Post a Comment