August 14, 2016

rindu

"Nadira sayang mommy tak?"
"Sayang.."
"Berapa banyak?"
"Nadira sayang mommy sejuta lori pasir"

"Nadira sayang baba tak?"
"Sayang.."
"Berapa banyak?"
"Sejuta lori pasir"

YA ALLAH! How I miss these cheesy lines😢

O' Allah I can't sleep tonight.
I keep thinking of her.
How she's doing over there?
Sihat ke?
Dah tidur ke?


Oh my my my..
rindunya mommy..
rasa mcm nak pi lari pi langkawi pi peluk mommy kuat2!
I can't describe my feelings rn.
coz rindu ni hanya Allah yg tau.
sebak. rindu. nangis. sunyi.
semua bercampur baur.
tu ja yg aku boleh bagitau hampa setakat ni.

Aku rindu masa kecil aku.
zaman dimana aku tak kenal erti rindu, sunyi.
sungguh aku rindu nak cakap "Nadira sayang mommy sejuta lori pasir" lagi dekat mommy.
Okay masa sekarang ni aku dah mula sedar. Aku semakin meningkat dewasa.

Aku mula sedar betapa rindunya aku dekat zaman kanak2 aku. Hm. Nak buat apa? Apa aku boleh buat? Aku dah semakin membesar wei

Oh staph it! I don't wanna grow up😫😫😫

AKU TAK NAK MEMBESARRRRRRRRR
ARGHHHH TOLONG TOLONG?!!!

BYE.

No comments:

Post a Comment